تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۴۲
1

اسطوره صدا در آی سی یو!

حمید منوچهری به دلیل عارضه ریوی مدتی است در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های های ویژه بستری است. به گزارش تیترکوتاه، از گویندگان عرصه دوبله و پسر منوچهری از پیشکسوتان رادیو و دوبله – در گفت و گویی درباره وضعیت پدرش توضیح داد: متاسفانه ابتدا به دلیل شکستی لگن و در ادامه به دلیل عارضه […]



حمید منوچهری به دلیل عارضه ریوی مدتی است در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های های ویژه بستری است.

به گزارش تیترکوتاه، از گویندگان عرصه دوبله و پسر منوچهری از پیشکسوتان رادیو و دوبله – در گفت و گویی درباره وضعیت پدرش توضیح داد: متاسفانه ابتدا به دلیل شکستی لگن و در ادامه به دلیل عارضه ریوی پدرم از۲۷ فروردین ماه در حال رفت و آمد به بیمارستان است و در حال حاضر به دلیل مشکل ریوی مدتی است در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است و همچنان در این بخش تحت مراقبت است.

به گفته‌ فرزند حمید منوچهری پدرش، از پیشکسوتان رادیو مدتی است در بیمارستان شهرام تهران و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

حمید منوچهری ـ هنرمند باسابقه کشورمان ـ بیش از ۶۰ سال است صدایش در رادیو و دوبله شنیده می‌شود. این پیشکسوت ۸۲ ساله زاده‌ی ۹ دی ماه سال ۱۳۲۰ است. او گوینده، دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23696 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید