تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
1

اعتراف سلبریتی آمریکایی به نسل کشی اسرائیلی ها در غزه

کدخبر: ۱۱۵۰۴۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵ سیاست دیو چاپل، کمدین آمریکایی، برنامه‌ای را در ابوظبی برگزار و جنگی را که اشغالگران صهیونیست در نوار غزه به راه انداخته‌اند یک نسل‌کشی توصیف کرد. به گزارش تیترکوتاه، در برنامه ای که روز پنج‌شنبه سوم خرداد در تالار اتحاد ابوظبی برگزار شد دیو چاپل، کمدین آمریکایی، برنامه‌ای را […]



کدخبر:
۱۱۵۰۴۷

۰۸ خرداد ۱۴۰۳

۱۰:۱۵

سیاست

دیو چاپل، کمدین آمریکایی، برنامه‌ای را در ابوظبی برگزار و جنگی را که اشغالگران صهیونیست در نوار غزه به راه انداخته‌اند یک نسل‌کشی توصیف کرد.

به گزارش تیترکوتاه، در برنامه ای که روز پنج‌شنبه سوم خرداد در تالار اتحاد ابوظبی برگزار شد دیو چاپل، کمدین آمریکایی، برنامه‌ای را در ابوظبی برگزار و جنگی را که اشغالگران صهیونیست در نوار غزه به راه انداخته‌اند یک نسل‌کشی توصیف کرد.  پیش از آغاز برنامه‌های چاپل، جمعیت حاضر در ورزشگاه اتحاد ابوظبی آهنگ «أنا دمی فلسطینی» را با همراهی گروه نوازندگان حاضر همخوانی کردند.

پس از تشویق حضار و پس از آن که زنی از حاضران شعار «فلسطین را آزاد کن» سر داد، چاپل به جنگ غزه پرداخت. چاپل در این نمایش اشاره‌هایی نیز به سیاست داخلی امارات داشت. او از اظهارنظرهای سیاسی گسترده دوری ورزید؛ ولی به موضوعات حساسی مانند پایش گسترده امنیتی در امارات نیز اشاره کرد.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125474 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید