تاریخ: ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
1

بهترین واکنش به حمله سگ و گرگ

به گزارش خبرآنلاین، سگ‌ها می‌توانند پرخاشگر باشند و با توجه به حضور زیاد آن‌ها در اطراف ما، دانستن نحوه واکنش در صورت حمله همیشه مفید است. اگر سگی به شما حمله کرد، او را وادار کنید تا چیزی غیر از بدن شما، مثلاً تکه‌ای از لباس‌تان را گاز بگیرد. تلاش کنید از صورت، گردن، سینه […]



به گزارش خبرآنلاین، سگ‌ها می‌توانند پرخاشگر باشند و با توجه به حضور زیاد آن‌ها در اطراف ما، دانستن نحوه واکنش در صورت حمله همیشه مفید است. اگر سگی به شما حمله کرد، او را وادار کنید تا چیزی غیر از بدن شما، مثلاً تکه‌ای از لباس‌تان را گاز بگیرد. تلاش کنید از صورت، گردن، سینه و کشاله ران خود محافظت کنید.
به نقل از روزیاتو، در مواجهه با حمله گرگ، دویدن بی‌فایده خواهد بود، زیرا گرگ‌ها بسیار سریع‌تر از انسان‌ها هستند. تنها راه شما این است که خود را تا حد امکان بزرگ و قوی نشان دهید. فریاد بزنید و هر چیزی که می‌توانید به دست بگیرید را به سمت آن‌ها پرتاب کنید.

کسانی که نیش زنبور را تجربه کرده‌اند، می‌دانند چقدر دردناک است. حالا تصور کنید یک گروه از زنبورها به شما حمله کنند! برخلاف باور عمومی، پریدن در آب بی‌فایده است زیرا زنبورها بالای آب شناور می‌مانند و منتظر شما می‌شوند! اگر مورد حمله گروهی از زنبورها قرار گرفتید، تنها گزینه فرار کردن است.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134477 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.