تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
2

تبریک رئیسی به نوجوانان کشور به‌مناسبت افتخارآفرینی‌شان

متن پیام تبریک حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم قهرمانی افتخارآمیز و امیدآفرین تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند و کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی، موجب مسرت و مباهات آحاد مردم ورزش دوست کشورمان شد. این رویداد افتخارانگیز نشانه دیگری از شایستگی […]



متن پیام تبریک حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی افتخارآمیز و امیدآفرین تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند و کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی، موجب مسرت و مباهات آحاد مردم ورزش دوست کشورمان شد.
این رویداد افتخارانگیز نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی و نوید بخش فتح قله‌های موفقیت از سوی نوجوانان آینده‌ساز و لایق کشورمان است. اینجانب از همه مربیان، بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم ملی والیبال نوجوانان صمیمانه قدردانی می‌کنم و این درخشش ارزشمند را به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال تداوم پیروزی آنان را خواستارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۱۶۲۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23087 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید