تاریخ: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
6

خانم بازیگر بعد از توبه حسابی به خودش رسید

تصویری جدید از رابعه اسکویی با ظاهری جدید در فضای مجازی منتشر شده است. ورود رابعه اسکویی به عرصه بازیگری بعد از فوت مادرش شروع شد زمانی که دچار افسردگی شدیدی بود و برای رهایی از این وضعیت روحی به کلاس های گریم رفت. در همین کلاس گریم از طریق دستیار حمید سمندریان برای تئاتر […]



تصویری جدید از رابعه اسکویی با ظاهری جدید در فضای مجازی منتشر شده است.

ورود رابعه اسکویی به عرصه بازیگری بعد از فوت مادرش شروع شد زمانی که دچار افسردگی شدیدی بود و برای رهایی از این وضعیت روحی به کلاس های گریم رفت. در همین کلاس گریم از طریق دستیار حمید سمندریان برای تئاتر دعوت شد که بعد از تست اولین بار تجربه بازی در روی صحنه را بدست آورد. او در سال ۱۳۷۵ وقتی ۳۰ ساله بود با سریال صد سال به این سال ها اولین بار جلوی دوربین رفت سپس با فیلم یکی بود یکی نبود ایرج طهماسب وارد سینما شد. این بازیگر سال ۱۳۷۸ با مجموعه پلاک ۱۴ به کارگردانی مهران مدیری اولین تجربه طنز خود را با شهرت زیادی بدست آورد و یک سال بعد با فیلم سک گشی بهرام بیضایی درخشید تا جایی که کاندیدای بهترین نقش مکمل زن جشنواره فجر شد.

تصویری جدید از رابعه اسکویی با ظاهری جدید در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 44949 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید