تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۱
4

دستگیری اعضای ۴ نفره گروهک تروریستی در کهگیلویه و بویراحمد

سید علی ملک حسینی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقان متصل بودند اقدام به عملیات ایذایی(عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه سازی شود) دراستان های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد داشتند که توسط سربازان امام زمان(عج) […]



سید علی ملک حسینی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقان متصل بودند اقدام به عملیات ایذایی(عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه سازی شود) دراستان های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد داشتند که توسط سربازان امام زمان(عج) دستگیر و این باند متلاشی شدند.
وی افزود: استان کهگیلویه بویراحمد از استانهای امن کشور است، این گروه با نقشه های زیرکانه سعی در به خطر انداختن این امنیت داشتند.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد این باند توسط منافقان از طریق فضای مجازی شناسایی و به هسته‌های تروریستی پیوسته‌ بودند.
ملک حسینی ادامه داد: همه متهمان بازداشت شده، پس از ارتباط با سر کرده های گروهک منافقان، ساخت نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و مضاف بر آموزشها، پول‌هایی برای خرید تجهیزات و تهیه‌ی خانه‌های تیمی و وسایل نقلیه از منافقان دریافت کرده بودند.
بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7043 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید