تاریخ: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
2

شهادت یکی از کارکنان مجلس در حمله تروریستی کرمان/ قالیباف پیام داد

متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم شهادت همکار گرانقدر مرکز پژوهش‌های مجلس سرکار خانم‌ فائزه رحیمی در حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. ایشان همکاری پرتلاش و دلسوز بودند که به‌عنوان خدمتگزاری متعهد و انقلابی در همراهی با آرمان‌های انقلاب و […]



متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت همکار گرانقدر مرکز پژوهش‌های مجلس سرکار خانم‌ فائزه رحیمی در حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
ایشان همکاری پرتلاش و دلسوز بودند که به‌عنوان خدمتگزاری متعهد و انقلابی در همراهی با آرمان‌های انقلاب و شهیدان همواره حضوری پرشور داشتند و سرانجام نیز مظلومانه به شهادت رسیدند.
ضمن گرامی‌داشت جایگاه رفیع این شهیده مکرمه که روز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به فیض شهادت نائل گشت و عرض تبریک و تسلیت به همکاران و خانواده ارجمند، برای روح طیبه ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان اجر و صبر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»
۲۱۹۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102438 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید