تاریخ: ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
1

قدرتنمایی جنگنده ترسناک نبردهای هوایی در آسمان ایران

به گزارش خبرآنلاین، کدام نوع از F-14 در این فیلم فراموش نشدنی استفاده شده است؟ کوین هاف از ScreenRant به ما می گوید که این نسخه اورجینال، F-14A بوده است. ۴۷۹ فروند از این نوع به نیروی دریایی آمریکا فروخته شد و ۷۹ فروند نیز به دست ایران رسید. به نقل از روزیاتو، شش سال […]



به گزارش خبرآنلاین، کدام نوع از F-14 در این فیلم فراموش نشدنی استفاده شده است؟ کوین هاف از ScreenRant به ما می گوید که این نسخه اورجینال، F-14A بوده است. ۴۷۹ فروند از این نوع به نیروی دریایی آمریکا فروخته شد و ۷۹ فروند نیز به دست ایران رسید.
به نقل از روزیاتو، شش سال قبل از انتشار تاپ گان، F-14 در فیلم هیجان انگیز سفر در زمان پرل هاربر The Final Countdown نیز حضور یافته بود.

فیلم و نمایش هالیوودی یک چیز است؛ عملکرد در دنیای واقعی در سناریو مرگ یا زندگی نبردهای هوا به هوا در یک سطح کاملاً دیگر است. و در این فضا بود که F-14 واقعا توانایی خود را ثابت کرد.
جدای از موفقیت‌های سینمایی، تامکت واقعی در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ در نبردهای هوا به هوا خود را نشان داد و نسبت کشتار ۵:۰ را در دستان هوانوردان نیروی دریایی ایالات متحده و همچنین ۱۳۰ پیروزی رسمی در مقابل تنها ۴ شکست برای نیروی هوایی ایران در طی جنگ ایران و عراق را رقم زد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134382 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.