تاریخ: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
1

ماگوتان، سدان شیک FAW چین و VW آلمان / آیا در ایران عرضه می‌شود؟ / عکس

امیرمسعود عابدین_ ‌ماگوتان، دستاورد جدید گروه فاو-فولکس‌واگن، بر روی پلت فرم MQB-B با ابعاد ۴۹۹۰/۱۸۵۴/۱۴۸۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۸۷۱ میلی‌متر ساخته شده است که به‌عنوان یک سدان سایز متوسط شناخته می‌شود. جلوپنجره باریک به چراغ‌ها در هر دو طرف متصل شده و ادوات کرومی در مرکز قرار گرفته است که منعکس‌کننده زبان […]



امیرمسعود عابدین_ ‌ماگوتان، دستاورد جدید گروه فاو-فولکس‌واگن، بر روی پلت فرم MQB-B با ابعاد ۴۹۹۰/۱۸۵۴/۱۴۸۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۸۷۱ میلی‌متر ساخته شده است که به‌عنوان یک سدان سایز متوسط شناخته می‌شود.

جلوپنجره باریک به چراغ‌ها در هر دو طرف متصل شده و ادوات کرومی در مرکز قرار گرفته است که منعکس‌کننده زبان طراحی “Timeless” است. لوگوی فولکس‌واگن در مرکز نیز روشن می‌شود و دوربینی در زیر این لوگو قرار گیرد.

در عقب، فولکس‌واگن ماگوتان جدید از یک چراغ متصل و یک طراحی دم اردکی رو به بالا روی درب صندوق‌عقب استفاده می‌کند.

در مقایسه با نمای بیرونی، تغییرات در فضای داخلی آشکارتر است. قابل‌توجه‌ترین بخش، سه صفحه‌نمایش متشکل از یک نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی کیلومتر شمار، نمایشگر مرکزی ۱۵ اینچی و یک صفحه‌نمایش ۱۱٫۶ اینچی سرنشین شاگرد است. سیستم داخلی خودرو توسط تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۱۵۵ پشتیبانی می‌شود. از هدآپ دیسپلی و تعویض دنده الکترونیکی نیز در این خودرو استفاده شده است.

علاوه بر این، فولکس‌واگن ماگوتان جدید با سیستم رانندگی هوشمند سطح DJI +۲ ارائه می‌شود. عملکردهای پیشرفته کمک رانندگی از جمله کروز کنترل تطبیقی، حفظ خودرو در بین خطوط و سیستم کمکی تغییر خط ماگوتان حضور دارند. امکانات دیگر شامل دستیار صوتی iFlytek، بلندگوهای هارمن کاردن و گرم‌کن، سردکن، ماساژور و تنظیم برقی صندلی‌های جلو و عقب است.

دو گزینه پیشرانه ارائه می‌شود: موتورهای ۱٫۵ لیتری توربو و ۲ لیتری توربو که به یک گیربکس ۷ سرعته DCT متصل می‌شوند. خروجی موتور اول ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است. خروجی موتور دوم ۲۱۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است.

منبع: carnewschina
۵۴۳۲۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128779 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.