تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
1

موشک ارتش طالبان / عکس

به گزارش خبرآنلاین، راکت‌های تاکتیکی فراگ از مجموع‌ سلاح‌هایی است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان وارد شد و پس از سال‌ها هنوز بخشی از این سامانه قدیمی موجود است که در رژه طالبان هم کنار دیگر سلاح‌ها به چشم می‌خورد. به نقل از پارتیزان، پرتابگر راکت گراد و پرتابگر راکت فراگ بجا […]



به گزارش خبرآنلاین، راکت‌های تاکتیکی فراگ از مجموع‌ سلاح‌هایی است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان وارد شد و پس از سال‌ها هنوز بخشی از این سامانه قدیمی موجود است که در رژه طالبان هم کنار دیگر سلاح‌ها به چشم می‌خورد.
به نقل از پارتیزان، پرتابگر راکت گراد و پرتابگر راکت فراگ بجا مانده از شوروی در رژه طالبانی سومین سالگرد ختم اشغال آمریکا حاضر بودند.

راکت ۹K52 Luna-M که در ناتو با نام فراگ شناخته می‌شود، سامانه برد کوتاه قدیمی ساخت شوروی است که در دهه ۱۹۶۰ میلادی طراحی و ساخته شد.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 132164 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.