تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
3

آمار جدید تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دوازدهم

«محسن اسلامی» با اشاره به آخرین آمار داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس آخرین گزارش شورای نگهبان در روز چهارشنبه، ۶۷۸ نفر دیگر تایید صلاحیت شدند و تعداد دواطلبان به ۱۲ هزار ۷۱۱ نفر رسید. سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین اضافه کرد: بررسی اعتراضات تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت […]



«محسن اسلامی» با اشاره به آخرین آمار داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس آخرین گزارش شورای نگهبان در روز چهارشنبه، ۶۷۸ نفر دیگر تایید صلاحیت شدند و تعداد دواطلبان به ۱۲ هزار ۷۱۱ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین اضافه کرد: بررسی اعتراضات تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت و احتمال افزایش تعداد داوطلبان وجود دارد.

ساز و کار تغییر حوزه‌های انتخابیه مجلس و خبرگان
وی در ادامه با اشاره به امکان تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تغییر حوزه انتخابیه طبق آخرین لیست داوطلبان تایید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان است؛ بنابراین امکان درخواست از روز ۱۹ بهمن فراهم خواهد شد.
دبیر ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ما به فرمانداری‌ها اعلام کردیم چنانچه داوطلبی قصد تغییر حوزه دارد، داوطلب می‌تواند با مراجعه به فرمانداری محل ثبت نام مراجعه کرده و از طریق سامانه، درخواست خود را برای حوزه انتخابیه مقصد ارسال کند. این درخواست به مدت ۲ روز در هیأت اجرایی، ۲ روز در هیأت نظارت و یک روز هم در شورای نگهبان بررسی می‌شود و نتیجه پس از ۵ روز به نامزد اعلام نظر می‌شود.
اسلامی همچنین به امکان تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این امکان برای نامزدها از ۲۰ تا ۲۲ بهمن فراهم خواهد بود.
۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108996 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید