تاریخ: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
1

ابراز نگرانی شمخانی به دلیل ایجاد فرماندهی کل در ارتش: سپاهی‌ها ناراحت می‌شوند/ اظهارات محسن رضایی درباره «مسئله مطبوعات»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در سی و یکم شهریور ماه سال ۱۳۷۷ را بازخوانی کرده است. …آقای علی شمخانی وزیر دفاع آمد گزارش موشک شهاب سه را داد و خبر آماده شدن برای تولید چهار فروند در سه ماه آینده را […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در سی و یکم شهریور ماه سال ۱۳۷۷ را بازخوانی کرده است.
…آقای علی شمخانی وزیر دفاع آمد گزارش موشک شهاب سه را داد و خبر آماده شدن برای تولید چهار فروند در سه ماه آینده را داد. از کمبود اعتبارات نیروهای مسلح و از مشکلات دولت در تامین کسری بودجه گفت از اینکه رهبری بنا دارند در ارتش هم مثل سپاه منصب فرماندهی کل تأسیس کنند اظهار نگرانی کرد و گفت این کار باعث تضعیف سپاه و نارضایتی سپاهی ها می شود. از من خواست کمک کنم که نشود. گفت رهبری تاکنون از فضای مقدسی که امام بوجود آورده بودند و از کاردانی و مشورت با من بهره گرفته اند و اکنون به نظر از هر دو محرومند و به همین دلیل رهبری تضعیف شده و خواست که من برای رفع مشکلات کمک کنم.
هاشمی رفسنجانی نوشت: عصر آقای علی محمد بشارتی وزیر سابق کشور آمد شرحی از مشکلات مردم و گرانی ها و بیکاری ها و ضعف دولت در اداره امور اقتصادی داد و به فکر چاره جویی به کمک من بود.
آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد او هم از مشکلات اقتصادی کشور و نیز معضلات سیاسی صحبت کرد معتقد است بهتر بود رهبری به طور مستقیم وارد مساله مطبوعات نمی شدند و بستن روزنامه توس منتسب به رهبری نمی شد من هم تایید کردم درخواست کمک برای تأمین نیاز تعاونی مسکن برای پرسنل مجمع شد.

۲۷۲۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 54198 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید