تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۴
2

اختلافات خانوادگی ۴ نفر را به کشتن داد

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : روز گذشته دو خانواده در منطقه جلالوند حوزه شهرستان کرمانشاه بدلیل اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر می‌شوند. وی افزود: یکی از این افراد با استفاده از سلاح جنگی کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت آن خانواده می‌کند. رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این درگیری در کوه و به […]



فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : روز گذشته دو خانواده در منطقه جلالوند حوزه شهرستان کرمانشاه بدلیل اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر می‌شوند.
وی افزود: یکی از این افراد با استفاده از سلاح جنگی کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت آن خانواده می‌کند.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این درگیری در کوه و به دور از منازل مسکونی روستا رخ داده است، تصریح کرد: متاسفانه چهار نفر در این تیراندازی کشته می‌شوند.
دلیری با بیان اینکه قاتل پس از تیراندازی اقدام به فرار می‌کند، گفت: نامبرده شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: مقتولین یک پدر، دو فرزندش و یک شخص دیگری هستند.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10749 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید