تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۸
1

استفاده از نمادهای حزب نازی در این کشور ممنوع شد

نادیا زکالوند: «مارک دریفوس»، دادستان کل استرالیا گفت که این کشور در حال تدوین قانونی برای ممنوعیت استفاده از صلیب شکسته و سایر نمادهای حزب نازی در سراسر استرالیاست. او ادامه داد که این تصمیم در پی گسترش فعالیت‌های راست افراطی گرفته شده است. البته پیش از این، بیشتر ایالت‌های استرالیا، استفاده از نمادهای نازی […]



نادیا زکالوند: «مارک دریفوس»، دادستان کل استرالیا گفت که این کشور در حال تدوین قانونی برای ممنوعیت استفاده از صلیب شکسته و سایر نمادهای حزب نازی در سراسر استرالیاست. او ادامه داد که این تصمیم در پی گسترش فعالیت‌های راست افراطی گرفته شده است.

البته پیش از این، بیشتر ایالت‌های استرالیا، استفاده از نمادهای نازی را ممنوع اعلام کرده بود. اما قوانین فدرال پا را فراتر گذاشته و حتی خرید و فروش این نمادها را قدغن دانسته است.
بنابه گفته دادستان کل کشور، فعالیت‌های خشونت‌آمیز راست افراطی، افزایش چشمگیری نشان داده است و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که برای پیشگیری از گسترش بیشتر خشونت، فدرال، باید قانون محکمی درنظر بگیرد. همچنین قرار است با دقت بیشتری صادرات و واردات نمادهای نازی به هر شکل، یادگاری و غیره کنترل شود. بدین‌ترتیب هر کالایی که یکی از نمادهای نازی را روی خود داشته باشد،‌ اجازه ورود به کشور را نخواهد داشت.
دریفوس گفت، «تعداد نئونازی‌ها کم است، اما سازمان‌های اطلاعات و جاسوسی استرالیا،‌ در مورد فعالیت‌های آنها در سه سال گذشته، نگرانی‌هایی مطرح کرده است.»
منبع:
nbcnews

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14025 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید