تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۳۶
1

اطلاعیه فرماندار سراوان در باره آتش زدن مغازه اتباع افغانستان

سعید تجلیلی اظهارداشت: متاسفانه ساعتی قبل خبری به دروغ و با هدف بر هم زدن آرامش مردم در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر آتش زده چند باب مغازه متعلق به اتباع کشور دوست و برادر افغانستان منتشر شده که این مساله صحت ندارد. وی ادامه داد: برخی از افراد با انتشار اخبار دروغ سعی در بر […]



سعید تجلیلی اظهارداشت: متاسفانه ساعتی قبل خبری به دروغ و با هدف بر هم زدن آرامش مردم در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر آتش زده چند باب مغازه متعلق به اتباع کشور دوست و برادر افغانستان منتشر شده که این مساله صحت ندارد.
وی ادامه داد: برخی از افراد با انتشار اخبار دروغ سعی در بر هم زدن امنیت و آرامش خاطر مردم سیستان و بلوچستان به ویژه مردم شهرستان سراوان دارند.
فرماندار سراوان گفت: قطعا با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر و آرامش خاطر مردم را بر هم بزنند برخورد قاطعی خواهد شد.

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18734 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید