تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۷
2

افزایش فوتی‌های مصرف متانول در کرج

دکتر شهرام صیادی گفت: تا صبح روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به ۱۷۵ نفر در استان رسید. دکتر صیادی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه تا کنون ۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و پنج نفر در بخش مراقبت های ویژه که سه نفر از […]



دکتر شهرام صیادی گفت: تا صبح روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به ۱۷۵ نفر در استان رسید.
دکتر صیادی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه تا کنون ۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و پنج نفر در بخش مراقبت های ویژه که سه نفر از آنها اینتوبه(لوله گذاری برای تنفس ) شده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر ۳۵ نفر بستری و تحت درمان هستند.
بیشتر بخوانید:
افزایش شمار مسمومان ناشی از مصرف الکل در کرج
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13947 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید