تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
4

افشا شدن تصاویر گلکسی S۲۴ در دنیای واقعی پیش از عرضه!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا به امروز تصاویری زیادی از گلکسی S۲۴ در قالب رندرهایی منتشر شده‌است؛ اما این اولین بار است که عکس آن در دنیای واقعی منتشر می‌شود. تصاویر منتشر شده، این دستگاه را در رنگ طلایی با یک قاب طلایی مشابه به نمایش می‌گذارد. صفحه تخت و طراحی آن نیز تا حد […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا به امروز تصاویری زیادی از گلکسی S۲۴ در قالب رندرهایی منتشر شده‌است؛ اما این اولین بار است که عکس آن در دنیای واقعی منتشر می‌شود.

تصاویر منتشر شده، این دستگاه را در رنگ طلایی با یک قاب طلایی مشابه به نمایش می‌گذارد. صفحه تخت و طراحی آن نیز تا حد زیادی شبیه به آن چیزی است که افشاگرهای سامسونگ پیش از این، از آن خبر داده بودند.
با وجود انبوهی از گزارش‌هایی که در چند ماه اخیر منتشر شده‌است؛ ما تا حدودی می‌دانیم که باید با چه چیزی سر و کار داشته‌ باشیم. با این وجود ما امیدواریم که سامسونگ بتواند در رویداد خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

منبع: GSMARENA

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103255 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.