تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

الحاق پهپادهای ابابیل ۴ و ۵ و جت کرار به سازمان رزم ارتش

آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و همکاری ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد. آسمان شب‌های کریسمس با زبانه آتش بمب‌های بابانوئل آمریکایی […]



آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و همکاری ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.
آسمان شب‌های کریسمس با زبانه آتش بمب‌های بابانوئل آمریکایی روشن می‌شود/ ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های ارتش را تا ۵ هزار نفر افزایش می‌دهیم
فرمانده ارشد ارتش: محتوای نفتکش آمریکایی توقیف شده برای ایران است /ماموریت مهم دو ناوگروه جدید در دریای سرخ
در این مراسم، انواع پهپاد های راهبردی چند منظوره ابابیل۴، ابابیل ۵ با قابلیت اجرای انواع ماموریت های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی، همچنین پهپاد های آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریت های هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.
پهپادهای تحویلی ضمن ارتقا، به سامانه های خود حفاظتی و ضد جنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روز آمد در بهره گیری ترکیبی با سایر سامانه های سلاح و عملیات شبکه محور هستند.
۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107733 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید