تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
1

ایلان ماسک نامزد محبوبش را برای انتخابات آمریکا معرفی کرد

“ویوک رامسوامی” فردی است که ایلان ماسک حضور او را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۲۰۲۴ “بسیار امیدوار کننده” خوانده است. صاحب X، رسانه‌ای اجتماعی که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، نوشت که راماسوامی ۳۸ ساله “اعتقادات خود را به وضوح بیان می‌کند.” “Ramaswamy” که از تبار هندی است، در ماه […]



“ویوک رامسوامی” فردی است که ایلان ماسک حضور او را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۲۰۲۴ “بسیار امیدوار کننده” خوانده است.
صاحب X، رسانه‌ای اجتماعی که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، نوشت که راماسوامی ۳۸ ساله “اعتقادات خود را به وضوح بیان می‌کند.”
“Ramaswamy” که از تبار هندی است، در ماه فوریه به عنوان کاندیدای مقدماتی حزب جمهوری‌خواه فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد.
بر خلاف اکثر نامزدهای جمهوریخواه که طرفدار کمک‌های نظامی بیشتر ایالات متحده به اوکراین هستند، راماسوامی پیمانی صلحی را پیشنهاد کرده است که خطوط نبرد فعلی در اوکراین را مسدود می‌کند، یک آتش بس به سبک جنگ کره را ایجاد می‌کند و اوکراین را از ورود به ناتو منع می‌کند.

۳۱۱۳۱۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 37288 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید