تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
2

این نوع سگ در خطر انقراض است/ عکس

نادیا زکالوند: «فاکس تریر موسیمی»، یکی از سگ‌های بریتانیایی است که در خطر انقراض قرار گرفته است. از این نوع سگ در بریتانیا در مجموع فقط ۳۴ سگ باقی مانده است. البته ۸ نوع سگ دیگر هم در خطر انقراض هستند. بنابه گفته، «کنل کلاب»، سازمان حمایت از سگ‌ها، وقتی تعداد سگ‌های یک نژاد بسیار […]



نادیا زکالوند: «فاکس تریر موسیمی»، یکی از سگ‌های بریتانیایی است که در خطر انقراض قرار گرفته است. از این نوع سگ در بریتانیا در مجموع فقط ۳۴ سگ باقی مانده است. البته ۸ نوع سگ دیگر هم در خطر انقراض هستند.
بنابه گفته، «کنل کلاب»، سازمان حمایت از سگ‌ها، وقتی تعداد سگ‌های یک نژاد بسیار کم شود، آن نژاد از سگ در طبقه «در معرض انقراض» قرار می‌گیرد. در حال حاضر سگ‌های نژاد بریتانیایی و ایرلندی با توجه به کاهش تعداد آنها، آسیب‌پذیرند و در خطر انقراض قرار دارند.
سگ نژاد «فاکس تریر موسیمی»، در حال ناپدید شدن از پارک‌ها و خیابان‌ها است و بیشتر مردم یا نمی‌دانند که هنوز از این نوع سگ وجود دارد یا به‌طور کلی دیگر توجهی به این نوع نژاد از سگ‌ها ندارند.

«فاکس تریر موسیمی» در ۱۰۰ سال گذشته، یکی از محبوب‌ترین سگ‌های بریتانیایی بود اما اکنون از تعداد این سگ‌ها آنقدر کم شده است که موسسه کنل کلاب به‌زودی این نوع نژاد را در میان نژادهای «تحت مراقبت» قرار خواهد داد.
از دیگر سگ‌های در خطر انقراض بریتانیا باید به بولداگ فرانسوی و کاکر اسپانیل اشاره کرد.
منبع:
ladbible

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 88113 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید