تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
1

بازداشت مامور قلابی

سردار محمد معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش یکی از شهروندان به کلانتری ۱۰۶ نامجو مراجعه و اعلام کرد از سوی یک نفر با عنوان مامور در خیابان شیخ صفی مورد اخاذی واقع شده است، در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری نامجو قرار […]



سردار محمد معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش یکی از شهروندان به کلانتری ۱۰۶ نامجو مراجعه و اعلام کرد از سوی یک نفر با عنوان مامور در خیابان شیخ صفی مورد اخاذی واقع شده است، در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری نامجو قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند، گفت: ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهم و ساعات حضور وی را مورد شناسایی قراردادند. در ادامه تیمی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به گشت‌زنی کردند تا اینکه مدتی بعد متهم را با همان مشخصات اعلامی در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی دیگر در پارک مشاهده کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری متهم گفت: ماموران سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مامور قلابی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از لوازم همراه این فرد کارت شناسایی جعلی و تجهیزات پلیسی را نیز کشف و ضبط کردند.
معظمی گودرزی با بیان اینکه متهم ۲۱ سال سن داشت، گفت: این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که درجریان آن به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور پلیس در محله نامجو اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون شش نفر از مالباختگان این مامور قلابی به کلانتری مراجعه و متهم را مورد شناسایی قرارداده‌اند، اظهارکرد: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات ماموران برای برای کشف دیگر جرائم احتمالی ارتکابی از سوی این فرد و نیز شناسایی دیگر مالباختگان در حال انجام است.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 54685 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید