تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
1

بازدید وزیر کشور از ستاد انتخابات/ وحیدی: رقابت‌های خوبی خواهیم داشت +عکس

احمد وحیدی امروز در این بازدید گفت: انتخابات براساس روند قانونی در حال پیشرفت است و با اتمام کار بررسی‌ها در هیات‌های اجرایی وارد مراحل بعدی خود می‌شود. وی افزود: گام‌های انتخابات به‌گونه‌ای که قانون مشخص کرده، برداشته شده است و مشکلی از این جهت نیست. با فضای خوب انتخاباتی و مشارکت فراگیر و سالم […]



احمد وحیدی امروز در این بازدید گفت: انتخابات براساس روند قانونی در حال پیشرفت است و با اتمام کار بررسی‌ها در هیات‌های اجرایی وارد مراحل بعدی خود می‌شود.
وی افزود: گام‌های انتخابات به‌گونه‌ای که قانون مشخص کرده، برداشته شده است و مشکلی از این جهت نیست. با فضای خوب انتخاباتی و مشارکت فراگیر و سالم انتخاباتی با رعایت اخلاق خوب انتخاباتی شاهد رقابت خوبی خواهیم بود.

۲۱۹۲۱۹

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79640 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید