تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
3

باز شدن پای پهپاد جدید به اوکراین

به گزارش خبرآنلاین،‌ بلومبرگ با اشاره به برنامه ریزان نظامی غربی که در حال توسعه چنین سلاح هایی هستند، گزارش می دهد: بریتانیا با تعدادی از کشورها از جمله ایالات متحده همکاری می کند تا هزاران پهپاد جدید مجهز به هوش مصنوعی را در اختیار اوکراین قرار دهد که می توانند به طور همزمان به […]



به گزارش خبرآنلاین،‌ بلومبرگ با اشاره به برنامه ریزان نظامی غربی که در حال توسعه چنین سلاح هایی هستند، گزارش می دهد: بریتانیا با تعدادی از کشورها از جمله ایالات متحده همکاری می کند تا هزاران پهپاد جدید مجهز به هوش مصنوعی را در اختیار اوکراین قرار دهد که می توانند به طور همزمان به مواضع روسیه حمله کنند.خاطرنشان می شود که هواپیماهای بدون سرنشین می توانند “طی چند ماه” به اوکراین ارسال شوند.
بر اساس گزارش اسپوتنیک، پیشتر روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین “با آتش بازی می کنند”.
پهپادهای مجهز به هوش مصنوعی برای انجام حملات با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. همه آنها به اپراتور نیاز ندارند.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113118 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.