تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
3

برخورد مرگبار پراید با پایه سیمانی ۵ کشته داد/ عکس

محمد همتی افزود: این حادثه حدود ساعت ۴ صبح به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی سبزوار اعلام شد و آتش‌نشانان با دو دستگاه خودروی نجات و حریق به محل حادثه واقع در کیلومتر ۲۰ محور سبزوار بردسکن اعزام شدند. وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ضمن تأمین ایمنی جاده با همکاری امدادگران هلال‌احمر […]



محمد همتی افزود: این حادثه حدود ساعت ۴ صبح به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی سبزوار اعلام شد و آتش‌نشانان با دو دستگاه خودروی نجات و حریق به محل حادثه واقع در کیلومتر ۲۰ محور سبزوار بردسکن اعزام شدند.
وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ضمن تأمین ایمنی جاده با همکاری امدادگران هلال‌احمر اقدام به خارج کردن اجساد کردند.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار بیان کرد: کشته شدگان این حادثه همگی آقا و با سنین جوان تا میان سال بوده‌اند.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92642 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید