تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
5

بیش از ۳۰ هزار نفر ثبت نام کنندگان انتخابات

با اعلام محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۱۱، دو هزار و ۵۲۱ متقاضی انتخابات مجلس، اطلاعات و مدارک خود را در سامانه پیش‌ثبت‌نام بارگذاری کرده‌اند. در مجموع، از ۱۶ مرداد تا ساعت ۱۱ امروز؛ ۳۰ هزار و ۲۵۲ نفر اطلاعات و مدارک خود را در سامانه بارگذاری […]



با اعلام محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۱۱، دو هزار و ۵۲۱ متقاضی انتخابات مجلس، اطلاعات و مدارک خود را در سامانه پیش‌ثبت‌نام بارگذاری کرده‌اند.
در مجموع، از ۱۶ مرداد تا ساعت ۱۱ امروز؛ ۳۰ هزار و ۲۵۲ نفر اطلاعات و مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۳۹ درصد از متقاضیان داوطلبی نمایندگی ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند؛ ۳۶ درصد ۴۰ تا ۵۰ سال، ۲۰ درصد ۵۰ تا ۶۰ سال و ۵ درصد هم ۶۰ تا ۷۵ سال هستند.
وی افزود:«۷۲ درصد پیش‌ثبت‌نام کنندگان با مدرک کارشناسی ارشد، ۱۴ درصد دکترا، ۱۱ درصد با مدرک کارشناسی با سابقه ایثارگری و نمایندگی مجلس و ۳ درصد هم تحصیلات حوزوی داشته‌اند.»
پیش‌ثبت‌نام داوطلبی نمایندگی مجلس تا یکشنبه ۲۲ مرداد ادامه دارد؛ وزارت کشور اعلام کرده این مهلت تمدید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32944 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید