تاریخ: ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
3

تعداد قربانیان سیل و رعد و برق در ۴۸ ساعت گذشته در ۴ استان

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در ۴۸ ساعت گذشته در یک شهر، ۱۴ روستا و یک منطقه عشایری، عملیات امداد و نجات از سیل و آب‌گرفتگی انجام شد. وی افزود: این مناطق در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان قرار دارند. محمودی گفت: در این حادثه یک نفر در استان […]



بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در ۴۸ ساعت گذشته در یک شهر، ۱۴ روستا و یک منطقه عشایری، عملیات امداد و نجات از سیل و آب‌گرفتگی انجام شد.
وی افزود: این مناطق در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان قرار دارند.
محمودی گفت: در این حادثه یک نفر در استان زنجان بر اثر سیل و ۲ نفر در شهرستان خوی به دلیل اصابت رعد و برق، جان باختند.
وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته به ۳۵۷ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۲۴۱ نفر اسکان اضطراری گرفتند.
محمودی از تخلیه آب از ۳۰ واحد مسکونی توسط امدادگران هلال احمر خبر داد و گفت: در این مدت ۴۵ چادر اسکان برپا، ۲۰۴ تخته پتو و ۴۸ تخته موکت توزیع شد.
محمودی گفت: این عملیات‌ها توسط ۲۳ تیم امداد و نجات انجام شد و عملیات امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، همچنان ادامه دارد.
۴٧٢٣۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41562 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید