تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
3

تهدید به بمب‌گذاری موزه لوور را تعطیل کرد

موزه لوور امروز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از بسته ماندن درهای این مجموعه در روز جاری به دلایل امنیتی خبر داد. موزه لوور وعده داده است هزینه کسانی را که پیشتر برای بازدید از این مجموعه رزرو کرده بودند، مسترد خواهد کرد. بر اساس گزارش شبکه BFMTV، این تصمیم برای […]



موزه لوور امروز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از بسته ماندن درهای این مجموعه در روز جاری به دلایل امنیتی خبر داد.
موزه لوور وعده داده است هزینه کسانی را که پیشتر برای بازدید از این مجموعه رزرو کرده بودند، مسترد خواهد کرد.
بر اساس گزارش شبکه BFMTV، این تصمیم برای راستی‌آزمایی و به دنبال اجرای طرح «سطح حمله اضطراری» است که روز گذشته (جمعه) در پی حمله فردی با چاقو رخ داد و در جریان آن یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
این شبکه تلویزیونی به نقل از یک منبع پلیس از دریافت پیام‌هایی مبنی بر تهدید به بمب‌گذاری در موزه لوور و آغاز تحقیقات پلیسی از ظهر امروز در این زمینه خبر داده است.
بر مبنای این گزارش، پیش از حمله دیروز که در بخش آراس (Arras) رخ داد، فرانسه در «سطح امنیت تقویت‌شده – خطر حمله» قرار داشت.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66130 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید