تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
2

حضرت آیت الله نوری همدانی: سران کشورهای اسلامی هرچه زودتر تصمیمی جدی برای مقابله با «اهانت به قرآن» بگیرند

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم با کمال تأسف اهانت به قرآن کریم همچنان ادامه دارد و غمبارتر آنکه سازمان های اثرگذار هیچگونه اقدام عملی انجام‌ نداده‌ و فقط به بیانیه ای ساده اکتفا نمودند و کشور محل جرم نیز ابتدا مجوز این اهانت را داده و سپس در برابر معترضان […]



متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با کمال تأسف اهانت به قرآن کریم همچنان ادامه دارد و غمبارتر آنکه سازمان های اثرگذار هیچگونه اقدام عملی انجام‌ نداده‌ و فقط به بیانیه ای ساده اکتفا نمودند و کشور محل جرم نیز ابتدا مجوز این اهانت را داده و سپس در برابر معترضان اظهار تأسف می‌ کند.
بی تردید اهانت به مقدسات ادیان آسمانی را جایز نمی دانیم و به شدت محکوم می‌کنیم و از سازمان‌ ها و سران کشورهای اسلامی می خواهیم هرچه‌ زودتر تصمیمی جدی برای جلوگیری و مقابله با این جنایت را بگیرند.
بر مسئولان دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی نیز لازم است تلاش‌ و پیگیری سریع تری نسبت به این موضوع داشته‌ باشند. توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم
حسین نوری همدانی
قم المقدسه
۱۱ مردادماه ۲ ۰ ۴ ۱

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25415 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید