تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
2

حملات تند به خاتمی از سوی یک اصولگرا /چرا عصبانی هستید؟

بخش هایی از اظهارات ترقی را بخوانید؛ *در طول چند دهه که از انقلاب می‌گذرد اصلاح‌طلبان توانسته‌اند مجلس و دولت را در اختیار بگیرند؛ حالا چه طور است که اصل انتخابات را زیر سؤال می‌برد؟ سخنان اخیر او را می‌توان موضعی انفعالی در نظر گرفت که ناشی از دست‌رفتن سرمایه اجتماعی‌شان است که آقای خاتمی […]



بخش هایی از اظهارات ترقی را بخوانید؛

*در طول چند دهه که از انقلاب می‌گذرد اصلاح‌طلبان توانسته‌اند مجلس و دولت را در اختیار بگیرند؛ حالا چه طور است که اصل انتخابات را زیر سؤال می‌برد؟ سخنان اخیر او را می‌توان موضعی انفعالی در نظر گرفت که ناشی از دست‌رفتن سرمایه اجتماعی‌شان است که آقای خاتمی را چنین عصبانی کرده است.
*بهتر است آقای خاتمی و اصلاح‌طلبان در میان مردم بیایند و خود را محدود به حلقه نیاوران نکنند. حرف‌های او برای جامعه نه ارزشی دارد و نه کسی به این حرف‌ها گوش می‌دهد. خاتمی در بین خود اصلاح‌طلبان هم جایگاهی ندارد. اختلاف میان کارگزاران و میانه‌روها با این جریان ساختارشکن روزبه‌روز عمیق‌تر می‌شود و این روند باعث منزوی‌شدن نیروهای تندروی اصلاحات می‌شوند.
*دست بالا را در جریان اصلاحات آنهایی دارند که رابطه‌شان را با نظام سیاسی و صندوق‌های رأی قطع نکرده‌اند و می‌خواهند در چارچوب قانون به فعالیت سیاسی خود ادامه دهند؛ آنهایی که برای افزایش مشارکت کار می‌کنند و هنوز خود را در نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌کنند.بیشتر بخوانید:

۲۷۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 38861 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید