تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
4

حمله اراذل و اوباش به مامور آتش‌نشانی در بوستان سرخه حصار/ عکس

قدرت‌الله محمدی با بیان اینکه آتش‌نشانان که همیشه آماده فداکاری به شهروندان چه در زلزله، چه در آتش و آوار هستند این بار برای دفاع از ناموس مردم زخمی شدند، در خصوص حادثه شب گذشته پارک سرخه‌حصار گفت: تعدادی اراذل و اوباش به چند خانم که در سراشیبی پارک سرخه‌حصار نزدیک ایستگاه آتش‌نشانی بودند حمله […]



قدرت‌الله محمدی با بیان اینکه آتش‌نشانان که همیشه آماده فداکاری به شهروندان چه در زلزله، چه در آتش و آوار هستند این بار برای دفاع از ناموس مردم زخمی شدند، در خصوص حادثه شب گذشته پارک سرخه‌حصار گفت: تعدادی اراذل و اوباش به چند خانم که در سراشیبی پارک سرخه‌حصار نزدیک ایستگاه آتش‌نشانی بودند حمله کردند. این خانم‌ها ماشین خود را رها و به سمت ایستگاه آتش‌نشانی رفتند. یکی از آتش‌نشانان در دفاع از این خانم‌ها با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
محمدی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش بعد از زخمی کردن آتش‌نشان از محل متواری شدند و این افراد تحت تعقیب پلیس هستند.

بیشتر بخوانید:
شهادت یک مامور پلیس در پی حمله تروریستی در این استان/عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 75654 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید