تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۲
1

خنک‌ترین شهرهای ایران در گرم ترین روز سال کدامند؟

نقشه هواشناسی سازمان کل کشور نشان می‌دهد که دمای هوا در ماکو ۲۹ درجه، چالدران ۲۷ درجه و تکاب آذربایجان غربی ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. همچنین دمای هوا در هریس ۲۹ درجه و چاروایماق آذربایجان شرقی ۳۰ درجه سانتی گراد است. همچنین دمای هوا در زرینه اباتو ۲۹ درجه و در هزارکانیان کردستان ۳۰ درجه […]



نقشه هواشناسی سازمان کل کشور نشان می‌دهد که دمای هوا در ماکو ۲۹ درجه، چالدران ۲۷ درجه و تکاب آذربایجان غربی ۳۰ درجه سانتی‌گراد است.
همچنین دمای هوا در هریس ۲۹ درجه و چاروایماق آذربایجان شرقی ۳۰ درجه سانتی گراد است. همچنین دمای هوا در زرینه اباتو ۲۹ درجه و در هزارکانیان کردستان ۳۰ درجه سانتی‌گراد است.
دمای هوا در ماسوله استان گیلان و گل تپه در استان همدان، آبعلی در استان تهران هم ۳۰ درجه سانتی گراد است و بدین ترتیب این شهرها در روز دوشنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۲ خنک‌ترین شهرهای کشور هستند.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9080 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید