تاریخ: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
3

خواص بی‌نظیر این سبزی برای سلامتی

اسفناج را به عنوان پایین آورنده قند خون ، درمان ناراحتی های تنفسی و درد مفاصل ، ملین ، درمان کمبود ترشحات معده و لوزالمعده و صفرا و درمان کم خونی توصیه کرده اند. طبع اسفناج سرد می باشد. ماده سکرتین موجود در اسفناج موجب افزایش ترشحات معده ، روده و کیسه صفرا شده و […]



اسفناج را به عنوان پایین آورنده قند خون ، درمان ناراحتی های تنفسی و درد مفاصل ، ملین ، درمان کمبود ترشحات معده و لوزالمعده و صفرا و درمان کم خونی توصیه کرده اند.
طبع اسفناج سرد می باشد.
ماده سکرتین موجود در اسفناج موجب افزایش ترشحات معده ، روده و کیسه صفرا شده و حرکات دوکی شکل سیستم گوارشی را تقویت می کند .
مصرف اسفناج برای جبران کمبود ویتامین های مانند A,B,C,D در بدن بهترین ماده غذایی است.
کسانی که مبتلا به سنگ صفرا هستند و بیماری التهاب مفاصل دارند مصرف اسفناج توصیه نمی شود. چون اکسالات موجود در آن موجب وخیم تر شدن ناراحتی های فوق می شود.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 90796 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید