تاریخ: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
1

درخواست فوری سرلشکر باقری از وزیر دفاع ترکیه +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر باقری با تاکید بر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید فشارها و جسارت و هتک حرمت به مسجد الاقصی و مردم فلسطین اظهار کرد: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه و غیرنظامیان در […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر باقری با تاکید بر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید فشارها و جسارت و هتک حرمت به مسجد الاقصی و مردم فلسطین اظهار کرد: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه و غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آنها شامل غذا و دارو صورت گیرد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین حمایت‌های گسترده امریکا از جمله تدارک تسلیحات و مهمات سنگین برای رژیم صهیونیستی را به معنای مشارکت دولت امریکا در جنایات رژیم صهیونیستی تلقی و آن را عامل پیچیده‌تر شدن اوضاع در غزه دانست و در مورد عواقب آن هشدار داد.
درخواست فوری سرلشکر باقری از وزیر دفاع قطر و روسیه همزمان با اوج گرفتن جنگ در غزه /امکان هر واکنشی وجود دارد اگر…
خط و نشان فرمانده کل ارتش برای بایدن و نتانیاهو
وی همچنین از دولت ترکیه خواست از همه ابزارهایش در جلوگیری از ادامه جنایات و حمایت از مردم غزه بهره‌گیری نماید.
یاشار گولر، وزیر دفاع ملی ترکیه نیز ضمن تشریح اقدامات دولت این کشور برای کاهش تنش و توقف درگیری‌ها تاکید کرد کشورش به این تلاش‌ها ادامه خواهد داد.
۲۱۹۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 69359 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید