تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۰۸
3

دستاوردهای دولت رئیسی؛ واقعیه یا کیکه؟ + عکس

بیش از دو سال از آغاز فعالیت ابراهیم رئیسی و کابینه‌اش در کاخ ریاست جمهوری می‌گذرد. دو سال و چند ماه شاید زمان قابل قبولی برای محک کارنامه‌ی دولت سیزدهم باشد. به همین دلیل، قصد داریم در این گزارش، عملکرد رییس دولت و نهادهای تخت اختیارش را واکاوی کنیم. آن هم به روش توصیه‌شده توسط […]



بیش از دو سال از آغاز فعالیت ابراهیم رئیسی و کابینه‌اش در کاخ ریاست جمهوری می‌گذرد. دو سال و چند ماه شاید زمان قابل قبولی برای محک کارنامه‌ی دولت سیزدهم باشد. به همین دلیل، قصد داریم در این گزارش، عملکرد رییس دولت و نهادهای تخت اختیارش را واکاوی کنیم. آن هم به روش توصیه‌شده توسط «علی بهادری جهرمی»، سخنگوی دولت سیزدهم: «واقعی یا کیک».
کنایه معنادار آذری جهرمی به سخنگوی دولت رئیسی /همین یک شاهد برای شما کافی است /ایزی ایزی، تامام تامام

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85813 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید