تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
4

دستگیری دزدان دریایی با البسه نظامی و سلاح

سردار «بهادر اسماعیلی» عصر امروز (هفتم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باند سابقه داری که اقدام به سرقت مشک‌های ماری در دریا می‌کردند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی قشم متلاشی شدند. وی گفت: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم در راستای تأمین امنیت کشتی‌ها و شناورها […]



سردار «بهادر اسماعیلی» عصر امروز (هفتم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باند سابقه داری که اقدام به سرقت مشک‌های ماری در دریا می‌کردند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی قشم متلاشی شدند.
وی گفت: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم در راستای تأمین امنیت کشتی‌ها و شناورها در حوالی ۶ مایلی شرق جزیره لارک، در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می‌شوند که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می‌کنند.
سردار اسماعیلی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل یک دستگاه بی سیم دستی، ۲ قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت، ۲ خشاب کلاش حاوی ۵۶ فشنگ، ۵ فشنگ کلت کشف و ضبط کردند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان قشم، مشخص شد که یک فروند قایق تندروی غیر مجاز است. دو سارق دریایی که سابقه دار هستند در این خصوص دستگیر و از آنان ۵ دست البسه نظامی، کشف و ضبط شد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و مراتب تحت بررسی و پیگرد قانونی است.
۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99834 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید