تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
2

دستگیری ۳ قاتل فراری در مازندران

ماموران پلیس‌های آگاهی محمودآباد و تهران در عملیاتی مشترک توانستند ۳ نفر را که مرتکب قتل شده و گریخته بودند، شناسایی و دستگیر کنند. سرهنگ محمود حسین‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در استان تهران و متواری شدن قاتلان به یکی از مناطق مازندران، رسیدگی موضوع به صورت ویژه […]



ماموران پلیس‌های آگاهی محمودآباد و تهران در عملیاتی مشترک توانستند ۳ نفر را که مرتکب قتل شده و گریخته بودند، شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ محمود حسین‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در استان تهران و متواری شدن قاتلان به یکی از مناطق مازندران، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس‌های آگاهی مازندران و تهران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مخفیگاه ۳ قاتل را در روستایی اطراف محمودآباد شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند. در ادامه متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر قتل مقتول اعتراف کردند.
بیشتر بخوانید:
دلیل تیراندازی در شهرک غرب چه بود؟
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 73448 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید