تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
1

دیدار مهم بازیگران معروف با رهبر انقلاب/ وقتی آقای بازیگر پشت سری رهبری نماز خواند +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال تلگرامی منتسب به دفتر رهبر انقلاب، به مناسبت سالگرد دیدار کارگردان، هنرمندان و عوامل تولید سریال حضرت یوسف با مقام معظم رهبری، تصاویری از این دیدار را بازنشر کرده است. در همین راستا، تصاویری از این دیدار صمیمانه را که فرج الله سلحشور، مصطفی زمانی، پروانه معصومی و … حضور […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال تلگرامی منتسب به دفتر رهبر انقلاب، به مناسبت سالگرد دیدار کارگردان، هنرمندان و عوامل تولید سریال حضرت یوسف با مقام معظم رهبری، تصاویری از این دیدار را بازنشر کرده است. در همین راستا، تصاویری از این دیدار صمیمانه را که فرج الله سلحشور، مصطفی زمانی، پروانه معصومی و … حضور داشتند ببینید.

۲۱۹۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92147 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید