تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

ردصلاحیت افرادی که در اغتشاشات نقش داشتند؟ / کدخدایی: رفتارهای کسانی که مقابل نظام ایستاده باشد در بررسی صلاحیت ها مورد توجه قرار می‌گیرد

عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در دوره طرح ولایت گفت: انتظارمان این بود که قانون جامعی درباره انتخابات به تصویب برسد. اصلاحیه موجود بخشی از اشکالات را برطرف می‌کند. وی افزود: دانشجویان برای اینکه صاحب تحلیل شوند، قانون اساسی و مشروح مذاکرات تدوین آن را مطالعه کنند. رئیس پژوهشکده شورای […]



عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در دوره طرح ولایت گفت: انتظارمان این بود که قانون جامعی درباره انتخابات به تصویب برسد. اصلاحیه موجود بخشی از اشکالات را برطرف می‌کند.
وی افزود: دانشجویان برای اینکه صاحب تحلیل شوند، قانون اساسی و مشروح مذاکرات تدوین آن را مطالعه کنند.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در پاسخ به سؤالی درباره کسانی که در اغتشاشات و فتنه نقش داشتند و اکنون می‌خواهند داوطلب نمایندگی مجلس شوند، گفت: هر کس به هر دلیلی مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده باشد، قطعا رفتارهایش در بررسی صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23131 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید