تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
3

رنگ‌بندی پرچمدار چینی جدید بازار لو رفت!/ عکس

نوبیا در ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) از گوشی Z60 اولترا در چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت اکنون تصویری از پرچمدار جدیدش در ویبو به‌اشتراک گذاشته است که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نوبیا Z60 اولترا در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد. جلوی گوشی […]



نوبیا در ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) از گوشی Z60 اولترا در چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت اکنون تصویری از پرچمدار جدیدش در ویبو به‌اشتراک گذاشته است که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.
همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نوبیا Z60 اولترا در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد. جلوی گوشی زد تی ای شاهد نمایشگر تمام‌صفحه هستیم که بریدگی پانچ‌هول ندارد و قاب پشتی دستگاه نیز از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد.
درحالی‌که مدل مشکی و نقره‌ای نوبیا Z60 اولترا قاب پشتی ساده‌ای دارند، اما بدنه‌ی پشتی مدل آبی از الگوهای کهکشانی استفاده می‌کند. لبه‌های دستگاه صاف هستند و در لبه‌ی سمت‌راست آن دکمه‌ی تنظیم‌ صدا، دکمه‌ی قرمز پاور و سوئیچ هشدار به‌ چشم می‌خورد.

طبق گزارش‌های قبلی، نوبیا Z60 اولترا از نمایشگر ۶٫۸ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این دستگاه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود و حداکثر با رم ۱۶ گیگابایت LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی UFS 4 عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۸۰ وات، اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyOS اشاره کرد.
نوبیا Z60 اولترا از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر بهره خواهد برد. قاب پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری خواهد بود. تأیید شده است که هر سه دوربین این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی خواهند کرد.
قیمت گوشی نوبیا Z60 اولترا هنوز اعلام نشده است اما احتمال دارد به‌زودی اطلاعات بیشتری درمورد این دستگاه دردسترس قرار گیرد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 94868 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.