تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
3

روایت امام جمعه اهل سنت از دیدار با رهبر انقلاب

مولوی عبدالصمد ساداتی در گفت‌وگویی در حاشیه دیدار روز گذشته مردم «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» با رهبر انقلاب یادآور شد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قبل از انقلاب در استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند و ارتباط ایشان با عموم مردم و علمای منطقه ارتباط بسیار محبت آمیزی بوده است. وی تاکید کرد: وحدت میان […]



مولوی عبدالصمد ساداتی در گفت‌وگویی در حاشیه دیدار روز گذشته مردم «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» با رهبر انقلاب یادآور شد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قبل از انقلاب در استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند و ارتباط ایشان با عموم مردم و علمای منطقه ارتباط بسیار محبت آمیزی بوده است.
وی تاکید کرد: وحدت میان جمعیت شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با قوت تمام وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: امکانات و تبلیغات مختلفی که شما در دنیای امروز مشاهده می‌کنید دلیل بر این است که دشمن میخواهد مسلمانان وحدت و قدرت نداشته باشند.
رهبر انقلاب خطاب به آمریکایی ها : شتر در خواب بیند پنبه دانه‌!
امام جمعه اهل‌سنت سراوان گفت: دشمنان تلاش و سرمایه‌گذاری می‌کنند تا اقوام و مذاهب اسلامی را از یکدیگر جدا کنند اما نتوانستند به اهداف‌شان برسند.
آیت‌الله خامنه‌ای دوشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۲ در بخشی از بیاناتشان در دیدار هزاران نفر از مردم استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی»، در تبیین نقشه آمریکا گفتند: معلومات اطلاعاتی ما نشان می‌دهد دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده که مأموریت آن یافتن و تحریک نقاطی است که به نظر آنها می‌تواند باعث بحران شود. از نظر آنها، تفاوت‌ها و اختلاف‌های قومی و مذهبی و مسئله جنسیت و زن جزو نقاط بحران‌ساز در ایران است که می‌خواهند با تحریک آنها به کشور عزیز ما ضربه وارد کنند اما شتر در خواب بیند پنبه دانه!
۲۷۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 48529 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید