تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
2

زنی که گوشش را در ساعدش رشد می‌داد!/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پزشکان مجبور شدند برای درمان او را جراحی کنند و یک گوش و قسمتی از جمجمه و کانال گوش او را بردارند. برای بهبود ظاهر او، پزشکان تصمیم گرفتند که با غضروف دنده برای او یک لاله گوش بسازند. بنابراین غضروف یکی از دنده‌هایش را برداشتند و آن را به شکل […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پزشکان مجبور شدند برای درمان او را جراحی کنند و یک گوش و قسمتی از جمجمه و کانال گوش او را بردارند.
برای بهبود ظاهر او، پزشکان تصمیم گرفتند که با غضروف دنده برای او یک لاله گوش بسازند. بنابراین غضروف یکی از دنده‌هایش را برداشتند و آن را به شکل لاله گوش درآوردند و برای اینکه به اندازه کافی رشد کندو اندازه گوش او شود، غضروف را زیر پوست ساعدش کاشتند.
خانم والترز ماه‌ها یک گوش را در ساعدش داشت و آن را به آرامی رشد می‌داد.
منبع: livescience

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 72220 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.