تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۳
2

سرعت اینترنت همراه اول ۲۱٪ و ایرانسل ۱۵٪ رشد کرد / تغییر را حس کرده‌اید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: باتوجه به برنامه در دست اجرای احداث سایت‌های ۵G، پیش‌بینی می‌کنیم امسال شاهد تحول قابل توجهی در افزایش سرعت اینترنت همراه باشیم. امیر لاجوردی قائم گفت: از نیمه آذرماه سال گذشته تا نیمه اول خرداد امسال، میانگین سرعت اینترنت «همراه اول» از ۱۱٫۴۲ […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: باتوجه به برنامه در دست اجرای احداث سایت‌های ۵G، پیش‌بینی می‌کنیم امسال شاهد تحول قابل توجهی در افزایش سرعت اینترنت همراه باشیم.
امیر لاجوردی قائم گفت: از نیمه آذرماه سال گذشته تا نیمه اول خرداد امسال، میانگین سرعت اینترنت «همراه اول» از ۱۱٫۴۲ به ۱۳٫۸۴ مگابیت برثانیه و «ایرانسل» از ۱۰٫۹۵ به ۱۲٫۶۴ مگابیت برثانیه رسیده است.
به عبارتی تا ۱۵ خردادماه سرعت اینترنت همراه اول ۲۱٫۳ درصد و ایرانسل ۱۵٫۴ درصد رشد پیدا کرده است.

سرعت اینترنت در شبکه همراه اول و ایرانسل در سایت نت‌سنج+

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127191 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.