تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
2

شهادت یک سردار سپاه پاسداران+ جزئیات

سردار علی طاهری جانباز ۷۰ درصد صبح روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست. گفتنی است شهید سردار علی طاهری سوم مهر ماه سال ۱۳۴۱ در زنجان متولد شد و با عضویت در بسیج و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل سوم اردیبهشت ماه […]



سردار علی طاهری جانباز ۷۰ درصد صبح روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست.
گفتنی است شهید سردار علی طاهری سوم مهر ماه سال ۱۳۴۱ در زنجان متولد شد و با عضویت در بسیج و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه کوشک به درجه رفیع جانبازی نائل و قطع نخاع شد، که صبح روز گذشته پس از تحمل ۴۱ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.
سردار سپاه به شهادت رسید +جزئیات
۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77638 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید