تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
1

ضربه سنگین سپاه به گروهک تروریستی/ سلاح های جنگی کشف شد!

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و کار اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه شهرستان راسک یک تیم ۴ نفره که از یکی از کشورهای همسایه وارد کشور شده و در روستای جکیگور ساکن شده بودند شناسایی و در یک کار عملیاتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. وی افزود: […]



شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و کار اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه شهرستان راسک یک تیم ۴ نفره که از یکی از کشورهای همسایه وارد کشور شده و در روستای جکیگور ساکن شده بودند شناسایی و در یک کار عملیاتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی افزود: از متهمان ۵ قبضه کلاشینکف، یک سلاح شکاری، ۲۴ تیغه خشاب، ۷۰۰ فشنگ جنگی کلاش، دو دوربین شکاری، ماسک صورت و چند سینه خشاب کشف و ضبط شد.
بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29131 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید