تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۹
2

عجیب‌ترین رکورد گینس ثبت شد/ عکس

الهه جعفرزاده: یک آتش‌نشان ۳۹ ساله فرانسوی، به نام جاناتان ورو، با پوشیدن لباس ایمنی و در حالی که غرق در شعله‌های آتش بود، مسافتی حدود ۲۷۰ متر را دوید و رکورد تازه‌ای را در گینس به ثبت رساند. رکورد قبلی در این زمینه، متعلق به آنتونی بریتون از بریتانیا بود که مسافت ۲۰۴ متر […]



الهه جعفرزاده: یک آتش‌نشان ۳۹ ساله فرانسوی، به نام جاناتان ورو، با پوشیدن لباس ایمنی و در حالی که غرق در شعله‌های آتش بود، مسافتی حدود ۲۷۰ متر را دوید و رکورد تازه‌ای را در گینس به ثبت رساند. رکورد قبلی در این زمینه، متعلق به آنتونی بریتون از بریتانیا بود که مسافت ۲۰۴ متر را با لباسی آتشین دویده بود.

جاناتان همچنین رکورد دیگری را با دویدن یک مسیر ۱۰۰ متری بدون اکسیژن در طی ۱۷ ثانیه به ثبت رساند.
جاناتان ورو، هم به عنوان آتش‌نشان و هم بدلکار حرفه‌ای مشغول به کار است. او به رکوردهای جهانی گینس گفت که همیشه به آتش علاقه داشته و از کودکی در حال آتش‌بازی بوده است.

منابع: nst، fox۳۵orlando

۴۷۲۳۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11112 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید