تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
4

عکس‌| شادی دونفره سردار و طارمی؛ زوج مخوف آماده درخشش در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی شب گذشته با گلزنی مهدی طارمی و سردار آزمون اردن را شکست داد و زوج خط حمله تیم ملی بار دیگر نشان دادند از چه کیفیتی برخوردار هستند. طارمی و آزمون در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌ زوج‌های تاریخ تیم ملی بوده‌اند و هماهنگی بالایی دارند. امیر قلعه‌نویی هم […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی شب گذشته با گلزنی مهدی طارمی و سردار آزمون اردن را شکست داد و زوج خط حمله تیم ملی بار دیگر نشان دادند از چه کیفیتی برخوردار هستند. طارمی و آزمون در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌ زوج‌های تاریخ تیم ملی بوده‌اند و هماهنگی بالایی دارند.
امیر قلعه‌نویی هم برای موفقیت در جام ملت‌ها حساب ویژه‌ای روی این زوج باز کرده و امیدوار است آن‌ها در قطر هم با همین فرم مقابل رقبا بدرخشند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 65735 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید