تاریخ: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
1

قدوس از لیگ برتر جزیره تا پای کلاس در قلعه‌نویی

قدوس بعد از دو بار غیبت در اردوی تیم‌ملی سرانجام راهی بلغارستان شد تا خود را به امیر قلعه‌نویی معرفی کند و برای اولین بار در دوره سرمربیگری او، پیراهن ملی را برتن کند. نکته جالب علاقه ویژه سرمربی کنونی تیم‌ملی به سامان قدوس و اعتماد صریح به کیفیت این بازیکن است که باعث شد […]



قدوس بعد از دو بار غیبت در اردوی تیم‌ملی سرانجام راهی بلغارستان شد تا خود را به امیر قلعه‌نویی معرفی کند و برای اولین بار در دوره سرمربیگری او، پیراهن ملی را برتن کند. نکته جالب علاقه ویژه سرمربی کنونی تیم‌ملی به سامان قدوس و اعتماد صریح به کیفیت این بازیکن است که باعث شد پس از تمام ماجراها، سامان دوباره به تیم‌ملی برسد.
سامان که از زمان کی‌روش در تیم ایران حضور داشته، هنوز نتوانسته اثر ملی موردنظر را در تیم ملی داشته باشد، اما شاید جام ملت‌های آسیا زمانی باشد که این بازیکن نقش یک ستاره را در تیم ملی ایفا و در میان ستاره‌های نامدار کره و ژاپن، به عنوان تک نماینده ایران در لیگ جزیره، خودنمایی کند.
این ستاره خوش تکنیک و شوتزن در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا موفق شد در بازی یمن برای تیم ملی گلزنی کند و حالا باید دید در جام ۲۰۲۳ برای تیم ملی چه عملکردی را نشان خواهد داد.
۲۵۸۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 44813 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید