تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
4

قطع پای پسر ۱۶ ساله؛ جزئیات بیشتر از انفجار جایگاه گاز در البرز/ عکس

احمد مهدوی درباره جزئیات انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز محمدشهر اظهار داشت: ‌مصدومان حادثه انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز کرج به سه نفر افزایش پیدا کرده است که دو نفر از آنان در محل حادثه مصدوم شده‌اند و نفر سوم به‌فاصله ۵۰۰ متر از محل حادثه مصدوم شده است. وی افزود: […]



احمد مهدوی درباره جزئیات انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز محمدشهر اظهار داشت: ‌مصدومان حادثه انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز کرج به سه نفر افزایش پیدا کرده است که دو نفر از آنان در محل حادثه مصدوم شده‌اند و نفر سوم به‌فاصله ۵۰۰ متر از محل حادثه مصدوم شده است.
وی افزود: یکی از کپسول‌های گاز مایع ‌به‌دلیل حجم انفجار ۵۰۰ متر آن‌طرف‌تر در مرکز بازار مرکز میوه و تره‌بار کرج به یکی از مراجعه‌کنندگان به این بازار برخورد کرده است.
‌رئیس اورژانس ‌استان البرز تصریح کرد: ‌در این حادثه کپسول پرتاب‌شده به پای این فرد اصابت کرده است که فرد مصدوم پای خود را از ناحیه زانو به پایین از دست داده است.
وی اضافه کرد: دو مصدوم دیگر حادثه سوختگی داشته‌اند که در مرکز فوریت‌های پزشکی بیمارستان شهید مدنی استان البرز تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید:
افزایش تعداد مصدومین انفجار سیلندر گاز در کرج/ عکس
علت صداهای مهیب صبح امروز کرج: انفجار در مرکز عرضه سیلندر گاز
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67775 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید