تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۵۳
1

محمدرضا پهلوی: هواپیماهای ایران در اختیار عربستان قرار گرفت /اسرائیل دیگر نیروی شکست ناپذیر نیست!

سلیم اللوزی، سردبیر مجله الحوادث لبنان بعد از جنگ اعراب و رژیم صهیونیستی در نیم قرن پیش با محمد رضا پهلوی درباره اسرائیل و شرایط خاورمیانه و استفاده از حربه نفت برای مقابله با رژیم صهیونیستی گفتگو کرد. روزنامه اطلاعات ۳ آذر ۱۳۵۲ خلاصه این گفتگو را منتشر کرد. رئیس جمهور آمریکا ترور شد، محمدرضا […]



سلیم اللوزی، سردبیر مجله الحوادث لبنان بعد از جنگ اعراب و رژیم صهیونیستی در نیم قرن پیش با محمد رضا پهلوی درباره اسرائیل و شرایط خاورمیانه و استفاده از حربه نفت برای مقابله با رژیم صهیونیستی گفتگو کرد. روزنامه اطلاعات ۳ آذر ۱۳۵۲ خلاصه این گفتگو را منتشر کرد.
رئیس جمهور آمریکا ترور شد، محمدرضا پهلوی اطلاعیه داد +عکس

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 88649 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید