تاریخ: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸

مشاهده موشک AIM-۱۷۴B برروی سوپر هورنت/ عکس

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از پارتیزان، در زیر بال سمت راست این جنگنده نسخه تمرینی موشک هوابه‌هوای دوربرد AIM-۱۷۴B با نام CATM-۱۷۴B و ۱ تیر موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-۹X سایدویندر بلاک ۲ مشاهده می‌شود. در زیر ورودی هوای سمت راست آن نیز، یک موشک هوابه‌هوای میان‌برد هدایت فعال راداری […]



به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از پارتیزان، در زیر بال سمت راست این جنگنده نسخه تمرینی موشک هوابه‌هوای دوربرد AIM-۱۷۴B با نام CATM-۱۷۴B و ۱ تیر موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-۹X سایدویندر بلاک ۲ مشاهده می‌شود. در زیر ورودی هوای سمت راست آن نیز، یک موشک هوابه‌هوای میان‌برد هدایت فعال راداری AIM-۱۲۰C آمرام مشاهده می‌شود.

در زیر بال سمت چپ این سوپر هورنت، نسخه‌ای از AIM-۱۷۴B که در جزئیات نوارها با CATM-۱۷۴B و DATM-۱۷۴B متفاوت است و احتمالا نسخه عملیاتی آن باشد، قابل مشاهده است. همچنین ۲ تیر موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-۹X سایدویندر بلاک ۲ در زیر و نوک بال چپ آن لود شده است.

در زیر بدنه این جنگنده F-۱۸E سوپر هورنت نیز یک مخزن سوخت اکسترنال با ظرفیت ۴۸۰ گالن مشاهده می‌شود. احتمالا مطابق معمول پاد نشانه‌گذاری پیشرفته AN/ASQ-۲۲۸ ATFLIR در زیر ورودی هوای سمت چپ نصب شده است. لازم به‌ذکر است که همچنان ۲ پایلون (پایلون‌های نزدیک به ریشه بال) از پایلون‌های این جنگنده همچنان خالی هستند.
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 133701 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.